Оскільки церква посвячена Різдву Пресвятої Богородиці, то в ній традиційна система розписів хрестово-купольного храму отримує більше наголосів на місце Богородиці в історії спасіння.
Зокрема, як це зазвичай буває у присвячених Богородиці храмах, вона зображується у мафорії (плащі) синього кольору, який у цьому контексті символізує надприродне дівство Божої Матері: народивши Сина, Вона залишилась Дівою. Також увага молільників звертається на окремих осіб та типи зображень, безпосередньо пов'язаних з Богородицею.
Бічні куполи храму
Система розписів східнохристиянського храму відображує ієрархічність всесвіту, де Бог є понад усім і Началом усього, між Богом і світом є посередники - ангели, а земний світ представлений через події священної історії та зображення її дійових осіб. Оскільки ця ієрархічність низхідна - від Бога до світу сотвореного, ото й читати її слід згори вниз: від купола до зображень нижніх рівнів.
Бічні передні куполи зображають Пресвяту Трійцю (традиційна знаково-символічна композиція «Уготований Престіл») та Христа-Еммануїла. Бічні задні куполи представляють архангела Гавриїла - Божого посланця у Благовіщенні, та Богородицю Знамення з Еммануїлом в лоні. Такі посвяти бічних куполів, з одного боку, відповідають вимогам ієрархічного упорядкуванням зображень по вертикальних осях храму, а з іншого, є особливо пов'язані з Богородицею, покровителькою цього храму.
Вибір Пресвятої Трійці для зображення в одному з куполів підкреслює головну роль Триєдиного Бога як Джерела нашого спасіння. Зображення архангела Гавриїла представляє провісника народження Месії, що явився Захарії, Діві та її обручнику. Представлення Богородиці в іконографічному типі Знамення звертає нас до літургійного образу Матері Божої як «Вмістилища Бога Невмістимого»: її лоно стало оселею Необ'ємного нічим Творця і знаменням Його спасенної присутності посеред нас. Зображення Христа-Еммануїла, що як дитя народився з Марії, розкриває значення найменування «Богородиця»: вона народила дитину, ім'я якої Еммануїл - 3 нами Бог.
Зображення Пресвятої Трійці оточене фігурами херувимів і серафимів - найближчих до Господа чинів безплотних сил. Архангел Гавриїл, як один з ангелоначальників, представлений у супроводі ангелів. Спаса Еммануїла супроводжують постаті праотців - людських предків Христа. Богородиця з Еммануїлом в лоні оточена постатями пророків, устами яких у Старому Завіті Бог звіщав про чудо дівства не зруйнованого родами та людськості, не знищеної воплоченням Бога - Вогню всепоїдаючого .